- Doprava nad 500Kč ZDARMA
- Kamenné PARFUMERIE
- Vlastní sklady
- Nejnižší ceny parfémů
- Pouze originální parfémy
- Dodání přes výdejní místa Zásilkovna.cz
- Tisíce spokojených zákazníků
Dodací podmínky
Naší prioritou je spokojený zákazník, proto Vámi objednané zboží se snažíme vyexpedovat z našeho skladu co nejrychleji k Vám, aby Vám mohlo dělat radost již do druhého pracovního dne. V případě jakéhokoliv problému s dodáním, Vás budeme ihned kontaktovat.
Cena dopravy je u nás odstupňována podle výše objednávky, takže čím víc nakoupíte, tím je doprava u nás levnější a úplně ZDARMA i s dobírkou již od 4500Kč.
Za osobní odběry v našich prodejnách neplatíte žádný poplatek za doručení!
Způsoby dopravy:
Způsoby dopravy | cenový limit | Cena dopravy s dph |
Osobní odběr v parfumerii | 0,-Kč | |
Česká pošta - balík do ruky | 0-500Kč | 80,-Kč |
500-1500Kč | 75,-Kč | |
1500-3000Kč | 65,-Kč | |
3000-4500Kč | 55,-Kč | |
4500Kč a více | 0,-Kč | |
Česká pošta - balík na poštu | 0-500Kč | 69,-Kč |
500-1500Kč | 65,-Kč | |
1500-3000Kč | 60,-Kč | |
3000-4500Kč | 55,-Kč | |
4500Kč a více | 0,-Kč | |
Česká pošta - balíkovna | 0-500Kč | 50,-Kč |
500-1500Kč | 48,-Kč | |
1500-3000Kč | 45,-Kč | |
3000-4500Kč | 40,-Kč | |
4500Kč a více | 0,-Kč | |
PPL - dobírka | 0-500Kč | 85,-Kč |
500-1500Kč | 80,-Kč | |
1500-3000Kč | 70,-Kč | |
3000-4500Kč | 50,-Kč | |
4500Kč a více | 0,-Kč | |
PPL - převod | 0-500Kč | 85,-Kč |
500Kč a více | 0,-Kč | |
Zásilkovna - dobírka | 0-500Kč | 55,-Kč |
500-1500Kč | 50,-Kč | |
1500-3000Kč | 45,-Kč | |
3000-4500Kč | 35,-Kč | |
4500Kč a více | 0,-Kč | |
Zásilkovna - převod | 0-500Kč | 55,-Kč |
500Kč a více | 0,-Kč | |
Poplatek za dobírku do | 4500Kč | 15,-Kč |
nad 4500Kč | 0,-Kč | |
Poplatek za bankovní převod a platbu kartou | 0,-Kč |
Způsoby dopravy
Osobní odběr v našich parfumériích – Zdarma
Osobní odběr v parfumerii Ostrava-Vítkovice, Mírová 166/23,
od pondělí do pátku od 9:00h do 15:00h. So-Ne: Zavřeno
Za objednávku lze uhradit Hotově na prodejně, předem bankovním převodem, nebo platbou on-line.
Pro osobní vyzvednutí prosíme vyčkejte na sms zprávu, nebo email s informací, že je zboží pro Vás připraveno.
Česká Pošta - balík doruky
Při platbě na dobírku lze zaplatit hotově i platební kartou.
Vaše obbjednávka je doručována prostřednictvím české pošty a jejich služby balík do ruky. Balíček bude doručen nejpozději do 2 pracovních dnů. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku, kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému české pošty zde.
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a email s informací o nezastihnutí na uvedené adrese. Na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, kartou řidiči, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou online.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinnen vyčkat otevření zásilky.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Česká pošta - balík na poštu
Zásilku na přepážce České pošty lze uhradit hotově i Vaší platební kartou.
Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt)
o možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či emailem.
Pro zásilku si na poštu bez této vyzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí,
pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo emailovou adresu či tel. číslo.
V okamžiku expedice zásilky jsou vám na email doručeny informace vč. podacího čísla balíku.
Objednávku zasílanou Českou poštou lze uhradit při převzetí zásilky tzv. na dobírku, případně před odesláním bankovním převodem, nebo kartou. Zásilku můžete sledovat na odkazu https://www.postaonline.cz/trackandtrace/.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Česká pošta - balíkovna
Zásilku na přepážce Balíkovny lze uhradit hotově i Vaší platební kartou.
Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží objednaného na našem e-shopu.
Hmotnost balíku může být až 20 kg
Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.
Jaké výhody má Balík Do balíkovny
Rychlá obsluha
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna (seznam Balíkoven zde). Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Jednoduché vyzvednutí
Stačí pouze sdělit jméno a kód pro vyzvednutí zásilky. Pro vyzvednutí není třeba předkládat doklad totožnosti, proto ji může vyzvednout i třetí osoba.
Garantovaná platba kartou
Na všech specializovaných přepážkách Balíkovna můžete uhradit dobírku platební kartou, a to i na depech.
Uložení zásilky až na 15 dní
Adresát si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní, a to prostřednictvím odkazu, který bude k dispozici v avízu o blížícím se konci úložní doby.
Kurýr PPL
Při platbě na dobírku lze zaplatit řidiči hotově , nebo platební kartou.
Vaše objednávka je doručena prostřednictvím kurýrní společnosti PPL.
Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne.
Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení
Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení
zásilku můžete sledovat na adrese: www.ppl.cz v menu najdete pole "sledování zásilky" kam napíšete číslo zásilky, které je Vám zasláno na email.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. V případě jakéhokoliv poškození nebo podezření zapište tuto výhradu a specifikaci poškození do protokolu řidiče při podpisu přijetí zásilky V případě pochybností o stavu obalu nebo zásilky máte možnost zásilku odmítnout. V takovém případě nás ihned informujte na dalším postupu.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Marianet.cz a to na čísle 775335066.
Výdejní místa Zásilkovna
Zasilkovna cz. je externí společnost se kterou spolupracujeme a nabízí Vám odběrná místa po celé české republice.
Zboží na pobočkách je připraveno k doběru do dvou dnů od objednávky. Vždy vyčkejte na SMS a email, kde Vám budou upřesněné informace pro vyzvednutí balíčku. Na výdejním místě zásilkovny můžete platit hotově, nebo platební kartou.
Zásilka je na výdejním místě zásilkovny k vyzvednutí po dobu 6 dní, poté je vrácena zpět na náš sklad.
Všechna odběrná místa a otevírací dobu zasilkovna.cz naleznete v nákupním košíku při zvolení tohoto druhu dopravy.
Sledování zásilky od zasilkovny naleznete na odkazu: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/
Možnosti platby
Hotově při převzetí zboží na prodejnách v Ostravě 0,-Kč
Dobírka - za dobírku účtujeme 15,-Kč do limitu ceny 4500,-Kč poté je zdarma. Na dobírku lze platit hotově, nebo kartou na přepážce, nebo řidiči. Za balíček hradíte až při převzetí zásilky od kurýra, nebo na pobočkách České pošty.
Platební kartou - online 0,-Kč
Nejpohodlnější způsob platby, která je připsána na náš účet okamžitě a můžeme tak expedovat zboží bez zbytečné prodlevy. Po dokončení objednávky budete přesměrování na platební bránu, kde zadáte potřebné údaje z vaší MasterCard nebo VISA karty. Bezpečnost zajišťuje protokol 3D Secure.
Běžný bankovní převod 0,-Kč
Za objednávku zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeeisen Bank, číslo účtu: 555557777/5500, jako Variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.